Monday, February 1, 2010

Cocoa Collagen Power Plus


Cocoa Collagen Power Plus adalah produk terbaru berasaskan Collagen yang paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalam

Koko Pracampuran...adunan daripada :
* biji kopi Arabica Brasil
* serbuk koko bermutu tinggi.
* Marine Collagen
* Ekstrak Lobata
* Kacip Fatimah

Retail Price:RM52/set(3boxes) @ RM25/box (tiada Charge Penghantaran)
RM 62/set (Sabah/Sarawak)
SGD/BND 50/set termasuk duti kastam
IDF 312,363.27/set termasuk duti kastam

Khasiatnya:

* Membantu mengimbangi hormon.
* Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut.
* Mencantik, menghalus dan menggebukan kulit.
* Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung.
* Melambatkan proses penuaan.
* Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri.
* Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah.
* Mencerahkan kulit secara semulajadi.
* Memberi tenaga.
* Membantu mengurangkan keguguran rambut.
* Melancarkan peredaran darah dalam badan.
* Mengimbangi berat badan.
* Meningkatkan daya penghadaman.
* Mengurangkan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot.

Produk terlaris di pasaran...
Harga terus dari kilang, minuman kesihatan untuk SEBULAN...
Kini sedang 'hot' dan ramai yang sudah mencubanya...
Produk ini mampu mengembalikan keremajaan wanita...
Paling penting, COCOA COLLAGEN POWER PLUS baik untuk kesihatan dalaman dan luaran wanita...
Ramai yang sudah mencuba dan sume bagi THUMBS UP...


Anda bile lagi, jangan ketinggalan...

AMALKAN 1 SACHET SETIAP HARI UNTUK MENIKMATI KESANNYA YANG HEBAT...

GLOWING FACE, KULIT HALUS DAN GEBU,
TEGANG & PEJALKAN PAYUDAYA,
PUNGGUNG MONTOK,
KURANGKAN BERAT BADAN,
MENGETATKAN DAN MENYEMPITKAN ORGAN WANITA,
MENGEMBALIKAN KEHANGATAN MALAM PERTAMA...
MALAH LEBIH HEBAT DARIPADA MALAM PERTAMA...

BERIKAN KEJUTAN PADA SUAMI SEKARANG DAN TUNJUKKAN KEHEBATAN ANDA...
TONJOLKAN JUGA KECANTIKKAN ANDA....

MARI... MARI... DAPATKAN COCOA COLLAGEN ARINI JUGA... RASAI KEHEBATANNYA...
MEMANG POWER!!!

1 SET (untuk sebulan) AT ONLY RM52 - TERMASUK PENGHANTARAN POS LAJU
FOR SRM 62/set (Sabah/Sarawak)
SGD/BND 50/set termasuk duti kastam(S'pore/Brunei)
IDF 312,363.27/set termasuk duti kastam(Indonesia)
ABAH & SARAWAK, 1 SET AT ONLY RM62, ALSO INCLUDE POSTAGE...

1 set contains 30 sachet which lasts for a month...
Jangan bimbang, jangan risau...
Beli lebih banyak, lebih banyak offer akan diberikan...

KANDUNGAN DALAM COCOA COLLAGEN POWER PLUS
Marine Collagen
Membantu mengimbangi hormon, mencantikkan kulit, menghalus dan menggebukan kulit.

Kacip Fatimah
Membantu merapatkan otot-otot rahim, faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.

Lobata
Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.

Krimer Bukan Tenusu
Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.

Dextrose Monohydrate
Melambatkan proses penuaan.

Oligo Saccharide
Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan

TESTIMONI 1
Saya ni ada migrain, jadi saya memang kene menghindari kopi. Tapi, saya teringin sgt nak minum kopi dan nescafe. Setiap kali saya minum kopi, saya akan diserang sakit kepada dan biasanya tiga hari baru sakit kepala saya beransur baik. Satu hari, anak saya kenalkan produk ini kepada saya. Mulanya saya memang takut nak minum, tapi saya cuba minum ni. Alhamdulillah, saya langsung tidak diserang sakit kepala malah rasa sangat sihat dan lebih bertenaga. Rasa mengantuk juga semakin berkurangan.

TESTIMONI 2
Ni nak kongsi gak rasa lepas minum cocoa collagen ni.. Wow, memang ngancam la.. 2 ari minum, breast rasa denyut2.. Pastu, huby cakap punggungku makin pejal, macam anak dara.. Padahal, anak berderet ni aa.. Tumit yang sebelum ni pecah2, da makin halus.. Mantap abiss..

TESTIMONI 3
Cantiknya muka qis. Ni la perkataan pertama yang mak mertua saya cakap masa balik kampung aritu. Memang masa tu happy sgt la, cik abg pun senyum2. Pastu siap kongsi rahsia ni ngan mak mertua. Skang ni mak mertua ari-ari mesti minum.

TESTIMONI 4
"Ini testimoni untuk penggunaan seminggu kolagen
-breast mcm besar & bulat... baju kebaya aku bahagian dada tu ketat laki aku pun terkejut
-muka glowing...tak tau la ni perasan sendiri ke yang nyatanye aku xyah pakai bb cream dah utk result yang sama

TESTIMONI 5
Thank u, selepas makan cocoa collagen seminggu, tiba-tiba rasa selera untuk melakukan hubungan intim dengan suami kembali ada. Selepas melahirkan 3 orang anak ditambah dengan penat bekerja, selera untuk melakukan hubungan seks seolah hilang. Tapi after makan cocoa collagen dengan izin Allah, alhamdulillah dapatlah menjalankan tanggungjawab yang penting ni. Thanks

TESTIMONI 6
Saya minum cocoa ni bagus la, saya kerap buang angin..kencing lawas..badan saya rasa segar. Nampak le perbezaannye. Sebelum ni tumit kaki saya pecah-pecah..lps saya amalkan tumit saya nampak bersih..xde lagi pecah-pecah tu..xmenyesal saya minum cocoa ni...

TESTIMONI 7
Saya baru minum 8 sachet cocoa collagen ni... Huby saya yang tegur perubahan saya... Masa lepas mandi, huby tegur cantiknya muka pakai mekap ke? Padahal saya baru bersihkan segala kotoran di muka... Bangun pagi huby tegur lagi, tak kan tidur pun pakai bedak? Rupanya muka saya berseri-seri walaupun tanpa secalit bedak... Kini, saya menjadi lebih yakin dengan diri saya...

TESTIMONI 8
Malunya nk cite tp sbb nk kongsi dgn kwn2, sha cite je la. Suami sha cakap, punggung sha cantik, xjatuh. Breast sha plak, terletak & suami sha cakap montok. Skang ni suami sha selalu suruh pakai night dress seksi kat rumah sebab suami sha cakap badan sha da cantik skang. Tapi sha malulah dengan anak-anak, pakai dalam bilik tidur je la. Tapi yang sha xsangka, suami sha skang xnk lepaskan sha lg. Setiap mlm cpt2 ajak sha tidur. Sha layan la je kehendak suami. Skang ni sha rasa hidup sha bahagia sgt.

TESTIMONI 9
Sy lom kawin lg, so yg leh sy kongsikan ni member2 sume ckp sy nmpk lebih mnawan. Tumit kaki sy plak, lebih halus walaupun blum lg halus sepenuhnya. Mungkin sbb tumit kaki sy pecah trok. Tp sy puas hati sbb kulit saya trasa lembut skang ni.

COCOA COLLAGEN POWER PLUS NI MINUMAN KESIHATAN...

Jadi bagi anak-anak dara yang berusia 20 tahun dan ke atas, meh minum cocoa collagen ni... Amalkan untuk cantik dan gebukan kulit, haluskan tumit kaki dan mantapkan payudara... Anda pasti terkejut dengan kesannya yang menakjubkan...

Tapi kalau pregnant... adalah dilarang... Nanti da deliver baby, barulah amalkan minum cocoa collagen ni... Dapat membantu memulihkan badan dengan lebih cepat...

Bagi mummy yang breastfeed baby, dun wory... Boleh minum cocoa collagen ni... No worries k...
Ramai yang amalkan cocoa collagen ni masa myusu, air susu btambah banyak dan kulit baby dkatakan lebih gebu... So, marilah mencuba...

Produk COCOA COLLAGEN POWER PLUS
-mempunyai sijil halal
-diluluskan oleh KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA
(NO RUJUKAN 163/s/25 jld71)

So, gunakanlah produk Cocoa Collagen Power Plus tanpa was-was... Hurry Up, Let's try this product... Menyesal kalau xcuba, ramai yang dah jadikan minuman harian...Sampaikan ada yang minum 2 sachet sehari sebab rasanya yang btol2 sedap dan sangat puas hati dengan kesannya... Memang power!!! Memang mantap!!! Harga pun murah...


Harga Promosi!!: RM52/set (3 kotak termasuk charge penghantaran)
dan terdapat hadiah istimewa bagi pemanggil yang bertuahh...rebutlahh peluang ini, sebagai tanda penghargaan dari Keayuan's Collections kepada andaaa....




Jangan tunggu lagi..

2 comments:

  1. Kepada para sahabat yang telah menerima tempahan anda..ayu ucapkn selaamt Ber CCPP dgn jayanya..Insya-Allah...aminnnn

    ReplyDelete
  2. camne nak order kak? kalu boleh sabtu ni nk bank in..

    ReplyDelete