Monday, February 22, 2010

Stoo Tey Cafe..Idaman Setiap Lelaki, Pehh powerrr..!!!


Stoo Tey Café
Kopi Pra Campuran

Idaman Setiap Lelaki
Pehhh…POWER !!!

Lupakan produk jenama lain yang harga agak mahal…. hanya Stoo Tey Café harga yang termampu oleh anda segala kebaikan yang lebih dari jenama yg lain…dgn hanya RM19.90/sekotak
SGD 31.71
BRN 33.90
IDF 209,891.63
anda akan merasa segar/cerdas dan powerrrr tuee..!!! tak perlu bersusah payahhh carikk kat mana2.. just call/sms ayu-0197540811, bankin,berikan alamat yg lengkap..Insya-Allah Stoo Tey Café sampai di alamat tersebutt..tak caya jugaaaa…!!! Try ar order dan minum anda akan rasa kepowerannyeeee….



TESTIMONI 1:
Saya berkerja kuat memerlukan penumpuan yang lebih..sya kerap letih,,berbagai minuman yg boleh menambahkan tenaga sya untuk meneruskan tugas sya..sy memilih Stoo Tey Café..ia mmg membantu sya..balik rumah masih boleh mantainnn bertenaga

TESTIMONI 2:
Sya merupakan angota PDRM yang bertugas tak kira masa..siang/mlm, ada kes tak menentu..sy sudah berumur 41 thn..sy dah cuba pelbagai produk klu singgah minum di gerai tuk menghilangan letih sya..setelah isteri sy membelikan Stoo Tey café..Cuma se’mug’ setiap pagi..sy merasa cergas spjng hari…tipuu laa klu sy tak tdo…sy tdo juga tapii masih boleh control keletihan sya dgn usia sya sebegini..


TESTIMONI 3
Pak Cik ni pemandu teksi, Pak Cik memandu byk tpt sekitar JB..tak kira kemarau/tengkujuh pak cik setia dgn taxi pakcik..usia sudah 56 tahun mmg usia yg perlu berehat..tapi pakcik ni kawin lambat anak2 masih kecik lagi ..kena laa berkerja demi tanggungjawab mencari rezeki..setelah mencuba Stoo Tey Café dalam 3 pkt Pakcik rasa mcm bertenaga dan cergas dan tak cpt letih dan mengantuk…terima kasih Stoo Tey Café..

TESTIMONI 4
Ramai yg beranggapan minuman ini semata2 tuk hubungan intim suami/isteri..Insya-Allah ia mmg membantu.. utk menambah nikmat memupuk kasih sayang suami isteri tapi.. ia juga berkhasiat tuk menambahkan kecegerasan sya spjg hari untuk melakukan aktiviti yg sihat…

TESTIMONI 5
Setelah mencuba sbyk 4 pkt (2 hari)..sya dpt rasakan kebaikanya..dulu sy selalu letih dan tidak aktif kuat tido..tapi lepas mencuba sy rasa sgt2 segar..mata tak mengantuk..boleh bangun awal dan rasa segar..kwn2 pn tegur sya npk ceria..selalu sy ada sedikit pucat dan mcm tak bersemangat…skrang sy berbeza lebihh ceria

Produk Stoo Tey Cafe
-mempunyai sijil halal IFRC/he/270/09
-diluluskan oleh KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA
(NO RUJUKAN (109)163/s/25 jld71)
Mendapat Certificate Of Analysis By Lotus Laboratory Services (M) S/B
REF.No: ATHQ/25508OF/2009(1)

Biji Kopi asli dari Amerika Tengah dan Asia kemudian diadun dengan herba-herba antarabangsa yang telah terbukti menambah tenaga serta mengaktifkan minda.khasiat serta kesannya yang segera telah dibuktikan oleh org2 terdahulu yang berpengalaman..


Kandungan Serta Khasiat :

Tribulus Teresteris :Ia terkenal digunakan sebagai herba untuk meningkatkan libido dan kesuburan. Ia membantu melancarkan peredaran darah pada alat kelamin, mengurangkan tekanan darah dan mengurangkan tahap kolestrol.

Horny Goat Weed :Membantu meningkatkan kesihatan dan gaya hidup. Membantu meningkatkan tenaga, mengimbangi hormon dan melancarkan peredaran darah

Bee Pollen :Mengandungi unsur antibiotik, membantu komposisi darah, merawat anemia, meningkatkan penghasilan antibody badan untuk menentang barah.
Madu Lebah digunakan untuk merawat hampir semua jenis penyait. Merawat ketidaksuburan, mencegah serangan sakit jantung, mengurangkan tahap kolesterol dalam darah dan meningkatkan tahap ketahanan badan.

Saw Palmetto :Mengurangkan simptom pembesaran kelenjar prostat (BPH) seperti kerap membuang air kecil terutama sekali diwaktu malam dan miningkat kualiti hidup secara umum.

Ginkgo Biloba :Meningkatkan daya ingatan dan penumpuan. Melancarkan peredaran darah dan menghilangkan tekanan. Mengandungi unsur anti-vertigo dan anti-depresisive.

Astragalus :Meningkatkan sistem ketahanan badan terhadap penyakit. Mengandungi unsur anti-oksida, anti-bakteria, anti-radang dan diuretic(membantu membuang cecair dari badan).

Ashwagandha :Mengandungi unsur sedatif, anti-oksida, ia juga digunakan untuk keupayaan seks disamping ia merupakan adaptogen dimana ia meningkatkan ketahanan badan terhadap tekanan dan keletihan.

Rehmannia dikenali juga sebagai “Chinese Foxglove”. Ia digunakan sebagai herba perubatan di Asia untuk merawat anemia, pening dan sembelit. Ia mengandungi vitamin A, B, C dan D.

Tongkat Ali :Meningkatkan hormon testosterone dalam badan disamping meningkatkan saiz otot, kekuatan dan keupayaan. Ia juga dapat melawan keletihan.Maca :Meningkatkan libido dan kualiti semen, mengoptimumkan paras nutrien yang digunakan oleh sistem endoktrin.

Ginseng :Meningkatkan libido dan capulatory performance. Kandungan ginsenoidnya boleh membantu ereksi zakar. Ia juga meningkatkan ketahanan badan terhadap tekanan dan mengurangkan keletihan.
*Juga sesuai diminum oleh pesakit kencing manis dan darah tinggi

No comments:

Post a Comment